Bildtråd: Mina huskatter
Fredda har ju sin egen tråd (HÄR finns den) och det känns lite märkligt att posta bilder på mina grabbar i hennes tråd.
Så efter flera veckors funderande så skapar jag nu alltså huskatternas egen lilla bildtråd.
I mitt hem bor min underbara svarta huskatt Bobby (HCS n) och hans rödtigrerade "brorsa" Kenneth (HCS d 09 23). Dom båda är adopterade från det lokala katthemmet. 😊
Och kindpåsar och små öron, de sitter lite för tätt för att vara på en britt😃 Väldigt söt är han.
Gulle-Bobby! 😍 Han är verkligen superståtlig i sin blanka svarta päls. Haha och boll-Kenneth 😂
#3&4 Tack hörni! :)
Jag ser gärna lite fler foton på din panter då jag älskar svarta katter😃
Ja jag ska försöka! Som dom flesta vet är det ju lite svårare att fota svarta katter. ;)
Ja det känner jag till😃
Så fin :D
# 9 Han är sååååå vacker❤️
Nämen lilla gullet <3
#10 Tack,
#12 Ja, han är så mysig! 😃
#11 Tack! Om han hade kunnat hade han nog rodnat nu vid dom snälla orden. 😂 Om han inte hade haft så lätt att bli spänd utan för sitt "revir" så hade jag absolut försökt ställa ut honom. 🌺
# 15 Det där hade jag aldrig fått på min Mozzan 😃
Söta Bobby! <3
Ligger och fluffar till kinderna lite? :)
Han vill se ut som brorsan o syrran ;)
Om min dumma telefon kunde sluta vrida mina bilder?!
Finis!
Tack!
Här sover vi och en och annan katt även på natten.
Både jag och sambon vrider och vänder på oss ganska våldsamt när vi sover, så de brukar inte vilja vara där med oss när vi sover. De är såklart välkomna att vara med oss, men på egen risk. 😃
Inte för att jag vet hur mycket de väger men min 7,5 kg britt ligger rätt stadigt i sängen😃
Jo, tunga är de ju, men väger inte lika mycket som din stora kille. Ca 6 kilo kvalar de in på båda två. Däremot så kan det bli en hel del sparkar med benen o släng med armarna, det är det som de inte verkar stå ut med. 😉
# 30 Det förstår jag själv ligger jag som jag somnat.
Här hemma delar vi också med katterna. Ragdollen har ju, som tidigare nämnt, kommit på att man slipper mattes flaxande armar om man puttar av hennes huvud från kudden och sover där istället. Eller helt enkelt ligger vid fotändan, eftersom det finns en del plats där (eftersom jag är relativt kort). 😂
Jag tycker att den sammansatta bilden på Bobby är jättefin!
Jag tycker det låter riktigt smart! ;)
Åh så fin han är
Tack! 🌺