Britter iFokus

Britter

Etikettproduktrecensioner-och-tips
Läst 1062 ggr
[Kavring]
3

Några olika "gömda" lådor

Kattlådor - ett måste för kattägaren, men är det snyggt? Nja. För den som vill ha så kallade undangömda lådor finns det en hel del tips för på denna sida: http://www.hauspanther.com/2014/04/05/stylish-ways-to-hide-the-litter-box/

[Skörbjugg]
0

Jättefint. :)

beckman
1

Det var många häftiga! Tråkigt att jag inte sett fler av dem i butik, men alla kanske inte säljs här (än)? Eller tar svenska butiker bara in tråkiga lådor?

[Kavring]
1

#2 Det är nog som du tror, att butikerna inte tar in så avvikande format etc. Man får inte glömma heller att man kan konstruera egna lådor och/eller lådgömmor. :)

[Skörbjugg]
0

#3 Nej, som du säger kan man ju faktiskt göra egna ^^ Jag har sett några varianter här på iFokus faktiskt och de flesta är väldigt smarta. Jag tänker nog också prova göra den som du tipsat om innan av IKEA-lådan. :)

neonatus
0

Ikealådan var jättesmart! Har länge funderat på att gömma undan lådan på något sätt, men har inte tagit mig för det. Mest för att jag tänker att det ska bli krångligt att rensa, men det är säkert bara en vanesak.

[Kavring]
0

Så har jag också känt, men det kanske man måste ha med i tankarna när man väljer eller snickrat ihop en gömma.. :) typ vart gångjärn etc sitter på konstruktionen ^^

neonatus
0

haha, ja det är verkligen sant :)