Utställning i Umeå april 2014
Det är ett tag dit men anmälan ska ju in nu.
Ska någon från BiF ställa ut i Umeå nu i april?
Jag väntar på att få pappersutskrifter av utställningsanmälningen från dottern imorgon som har skrivare för jag tänker anmäla Neville till Umeå och NOS vill ha den underskriven. Det blir utställningspremiär både för honom och mig! :-)
Passar på att fråga om ni känner till boenden som man kan ha med sig katt? Brukar det vara något speciellt som gäller kattutställningen i Umeå? (är som sagt helt ny i utställningssammanhang så den frågan är lika luddig som den låter)
Det bästa med att ha katt är att den håller borta dementorerna!
Man brukar kunna boka hotellrum som är särskilt för husdjur, men vet inte om det finns i Umeå (brukar dock finnas, det är nog bara att ringa annars). 🙂
#1 Det står på deras sida vilka ställen som tar emot katter och har fått tipset att boka ganska fort.
Jag bokade dubbelrum på Scandic syd 4-6 april för att inte bli utan och (med Björkstakattens rabattkod) eftersom det är lättare att få boka om till enkel ifall jag inte hittar nån att dela rum med …som det funkar att dela rum med ;-)
Men jag ska försöka få tag på nåt ännu billigare, förhoppningsvis ett enkelrum om det går att hitta ett känner jag, nu när jag HAR ett boende (som går att boka av).
Smart tänkt! Du har ingen kompis som vill gå med på utställningen? Kan vara skönt att vara någon extra i början, även om det såklart inte behöver vara nån till. :)
Har du kollat med någon av uppfödarna i Luleå och Piteå eller rätrare sagt i Öjebyn?
#4 Jo, såklart det vore bra att vara flera, men jag gissar att norrbottningarna ska gå att hitta på ungefär samma fläck och NOS har årsmöte den 23 februari så då kanske det kommer flera som det blir att hälsa på för första gången
Jag har ju snackat med uppfödaren som har Razzlecats, hon tar emot våra utställningsanmälningar så vi satt och surrade nån timme av bara farrten (vad konstigt… ;-) norrbottningar som är så tystlåtna…) när jag skulle skicka in den och hade en massa frågor för jag begrep då ingenting och gjorde givetvis en massa fel. Min väninna som har Devon har ingen att ställa JUST DÅ :-) och jag vet att Marta åker med sin make, så helt ensam blir jag ju inte. Och jag är väldigt virrig, och kommer att tjorva till det som tusan om jag inte "skaffar mig" folk att fråga på plats :-) så det är bra att det är ett tag kvar.
Norrbottningar tystlåtna. Det har jag minsann fått höra att de inte är. De senaste 38 åren 😃