Stamnamnsansökan godkänd!
Grattis till stamnamnet😃 Dessvärre så säger det mig inte något? Är det någon figur från någon story jag inte hört?
Min dotter heter Meduza och det kommer från Grekiska mytologin. Är det en kombination av Medusa och Eld?
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
#1 & #2 Tack så mycket! Nja, det är en byggnad som förekommer i både eposet Beowulf och Sagan om Ringen-triologin. 🙂
Jag är ju helt såld på allt med Sagan om Ringen, och är särskilt fascinerad av den vackra byggnaden. Finns lite mer att läsa här: klicka här.
# 3 Misstänkte att det kunde röra sig om Sagan om Ringen. Jag har sett första delen.
Supercoolt namn ju, grattis!!
Asnajs! Hejaheja!
Ah, fint! :) Tack!
Medarbetare på Chihuahua
Tack hörni!
#7 Tack! Meduza var ett häftigt namn på din dotter, hur kom du på det? 🙂
Men GRAAAAAAAAATTIS, jättespännande.
Ett så coolt namn.
Vi verkar vara många som har snöat in på episka berättelser inom fantasy och sci-fi genres här.
En sån fin design du har gjort med "skylten" också.
Det bästa med att ha katt är att den håller borta dementorerna!
Tack Mr Raja! Ja det är ju lätt hänt att man väljer efter sina intressen, haha. Eller vad säger du? 😊
Grattis! Fint namn! Blev också glad när jag fick mitt i december, och jag har inte ens någon uppfödning planerad än på några år 😉
(fantasy och sci-fi är fantastiskt! Mvh SE*Expelliarmus 😃 )
#11 Vilket fint stamnamn du har också, Zaddraya/Expelliarmus! :)) Gillar't!
Tack zaddraya! Jag har inte uppfödning på G heller egentligen, men ville ha mitt stamnamn klart i alla fall.😉 Älskar ditt namn, det är jättebra!
#8 Jag bara visste långt innan jag visste att jag skulle ha barn att hon skulle heta Meduza! :)
Medarbetare på Chihuahua