Britter iFokus

Britter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1050 ggr
[Mustangcab]
0

Namnförslag

På en vit katt men inte något med snö eller snow i namnet. Det är inte jag om ska ha den kan jag tillägga.

[Skörbjugg]
0

Spännande! Jag börjar fundera på en gång 😃

[Mustangcab]
0

Det ska var ett namn med s-ljud i också kommer jag ihåg men jag vet inte om det är en hon- eller hankatt. Måste kolla upp det.

[Skörbjugg]
0

Sammy, Sisela, Sture, Isis, Isola… :) Frostis… Haha, är så dålig på sånt, men det är kul att föreslå… :)

[Kavring]
0

Är det en huskatt, eller har den några speciella drag (jag tänker då som ex en stor britt eller en liten singapura?), vill ägaren ha svenska namn, utländska eller mer kattiga namn? :D Sussi, Hasse, Rosa, Frasse, Thomas, Åska, Sissela :)

[Skörbjugg]
0

Sascha, Joyce osv

[Mustangcab]
0

Det är en honkatt och en huskatt och ägaren vill inte ha några människonamn. Ja sänder vidare förslagen. Den är tydligen inte helt vit men mestadels vit om jag förstått det hela  rätt. Jag har inte sett katten och inga foton heller men den är en "långhårig historia".

Qtcat
0

Zinja

🙂

www.qtcat.se 

Uppfödning av brittiskt korthår med inriktning på colourpointHjärta

[Kavring]
1

Missy, Duchess (Aristocats, hade ju varit lite kul kanske)… 🤦‍♂️

litettrassel
0

Shadow, Sirius, sokrates, Sippan, Sola, Sacha, Sirap, Estia, Farsan, Cecil, Aska, Messi, Mistofeles, Trassel, Skilla, typ några…

Aloe.Vera
0

Anastacia,Cinderella, Ariel,Barbie, såna namn tycker jag är jättefina..😊

''My mission: to be so busy, loving my life that i have no time for hate, regret, worry, fret or fear.''                                             http://white-botanika.weebly.com

Mr Raja
0

Jag hade en kritvit honkatt vid namn Rosita. Hon var så fin med sina rosa öron :-)
Donna tycker jag också är tjusigt på en vit katt.

Det bästa med att ha katt är att den håller borta dementorerna!

[Mustangcab]
2

Det var en hane och det var korthårig och den heter numera Stilton se kattungetråden😃

[Kavring]
1

Hahaha, det var ju lite annorlunda. 😃

Mr Raja
0

Stilton! Tjusigt!

[Mustangcab]
1

Ja en engelsk ost😃 Jag lyckades inte spinna vidare på något av hans söndagsnamn.

Mr Raja
1

En mycket fin ost, doftrik… ;-)

[Mustangcab]
2

Har inte märkt något av doften dock😂