Hejsan! Animustassar Àr jag!
Halloj alla glada đ
Jag heter Jenny Björn och föder upp Brittiskt korthĂ„r under prefixet Animus Tassar's. Jag bor med min sambo och mina tvĂ„ Britter Spöket och Gos ^^ (Dem har tjusiga stamnamn förstĂ„ss men det kan jag skryta om senare). Ăr inte en sĂ„n van forumidkare men borde bli lite varm i klĂ€derna snart ^^
FĂ„r se om jag kan fĂ„ till en bild pĂ„ mina sötnosar som jag har hĂ€r hemma⊠hmmmâŠ
// Jenny and the tassilicious
Hej och vĂ€lkommen hit. Det ska bli rolgit att fĂ„ se flera foton pĂ„ dina katter. Söta bĂ€gge tvĂ„ men brittbebbar Ă€r sĂ€rkilt sötaâ€ïž
En av mina britter kommer frĂ„n Qtcat som jag tror du kĂ€nnerđEn blĂ„prickig historia jag köpte imaj förra Ă„ret. Oj vad han har vuxit 6,2 kgđ€Hur det nu gick tillđ
Hej! Vad roligt att du kom hit. VÀldigt söta katter, ser fram emot att fÄ se fler bilder pÄ dem. :) hur gamla Àr katterna? Hoppas du kommer trivas hÀr! Emma
Just det, funderade Àven lite pÄ vad Spöket har för fÀrg? :)
Ursöta ju! Och hej pÄ dig :D
Jag tror att mÀnniskor Àr som blommor, de behöver solsken, kÀrlek, nÀring och vatten
Men de vÀxer alltid bÀttre med en sporadisk pÄse bajs
Ă h jag fullkomligt Ă€lskar bilden pĂ„ Gos! â„ïž Dina katter Ă€r sĂ„ fina! :) Ska bli kul att se dig hĂ€nga lite hĂ€r ocksĂ„! ^^,
#3 Mamma spöket fyllde 2 Är i somras och Gos har precis blivit 13veckor.
#4 Jag vet knappt sjÀlv vad Spöket har för fÀrg ;) Men om jag minns rÀtt sÄ heter fÀrgen Kanelsköldpaddsmaskad-harlekin-vit (tjuvtittade i stamtavlan)
# 7 Har hon gröna ögon?
#8 nej Spöket har vĂ€ldigt ljusa blĂ„ ögon⊠đ
#7 Hahaha, assÄ hennes fÀrg Àr verkligen en tungvrickare!
#9 Jaha, det Ă€r blĂ„ som de Ă€rđ
#7 haha, ja, det var ju inte svÄrt att komma ihÄg hrrmhrmm ;)
#7 haha, ja, det var ju inte svÄrt att komma ihÄg hrrmhrmm ;)