Hejsan, Qtcat här :-)
Hejsan, Jag hittade hit tack vare en kattungeköpare till mig :-) Tack för det A! :-) Jag heter Carolina Samuelsson och föder upp både britter och Selkirk Rex under prefixet Qtcat. Jag är alldeles ny på iFokus och är inte riktigt van med hur det fungerar i denna forum-miljö, men jag hoppas lära mig :-) Nu ska jag bekanta mig lite med sidan och se hur det funkar :-) Mvh Carolina
www.qtcat.se
Uppfödning av brittiskt korthår med inriktning på colourpoint
Hej! Vad kul att fler hittar hit :) forumet är väldigt okomplicerat och på britter har vi än sålänge (hoppas det får vara kvar) en trevlig och varm attityd. Vi har alla nånting att komma med och lära oss av varandra och framför allt så brinner vi för britter^^ Sen måste jag säga att din Hugo Boss är bland de sötaste britter jag sett!
Tack för det varma välkomnandet ^^ och tack för de fina orden om min Hugo <3
Ser fram emot att boa in mig här på forumet 🙂
www.qtcat.se
De är så fina bägge två men Hugo Boss är ju speciell då han bär på både choklad och maskningsanlag. Välkommen hit😃
Tack så mycket Mustancab 🙂🌺
Ja, Hugo kommer jag att spara i min uppfödning ^^ Vi får se om jag hittar en fodervärd åt honom eller inte.
Tack för mailet! 😉👍
www.qtcat.se
Juzzy hälsar så mycket fick lite snabbt slänga in ett par foton av honom med blixt i ögonen😃
Hej och välkommen Qtcat! Vad kul att du också har hittat hit, med viss vägledning! 😉
Måste säga att det var väldigt roligt att se just dig här, eftersom du fött upp min lilla tjejs (Sagotassens Victoria's Secret) pappa Weber! 😍
Kavring: Vad roligt! ^_^ Det visste jag inte. Det ska bli roligt och följa henne här genom dig ^^
och Tack för välkomnandet!🌺
www.qtcat.se
Välkommen hit! Vilka söta katter, Sudden såg ut som en cool kisse :) gullig bild med både Sudden och TamTam!
Åh vad söta de är! 😍
Qtcat Vilken färg har TamTam?
Tack så mycket för orden om mina missar 🌺 Sudden är en otroligt cool katt. Han är världens gosigaste och älskar att kramas och mysa ^^
Det kommer fler bilder på katterna varteftersom 🙂
Mustangcab: TamTam är blåsilvertabbymaskad (BRI as 21 33) 🙂
www.qtcat.se
Är de lösa ute eller i rastgård? :)
Här på bilden så är de lösa ute :-) Sudden rymde från rastgården hela tiden, så det var inte lönt att plocka in honom efter åttioelfte gången ;-) Han skötte sig när han var ute så han får ha den "friheten" nu när vi bor ute på "landet". Han mår så otroligt mycket bättre nu och det är en helt annan katt! TamTam är väluppfostrad och rymmer inte, eller rättare sagt, hon vågar inte. Hon är alltid nära oss.
www.qtcat.se
Qtcat, tack för färgen på TamTam jag har lagt in det på denna tråd där också ett foto på TamTam finns som jag tagit. # 16.
http://britter.ifokus.se/articles/51f6d4e98e0e746370001d08-farger-teckning-varianter?discussions-1