Filma din katt!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är enklare än någonsin att filma sin katt och visa omvärlden! Har man en smartphone och ett användarkonto på YouTube så kan man dela ett filmklipp inom 5 minuter från att det filmades! Det går också att ladda ned appar till smartphonen så att videoredigeringen blir gjord på plats! Annars är det datorn som gäller såklart. :) Jag har sammanställt ett klipp själv, på mina tre små katter. :D Vill ni visa era?
Kul 🙂
Jag har massa filmat, men inte direkt mycket upplagt på youtube. Här är en som jag la upp för drygt 3,5 år sen.
och den här som är filmad för snart två veckor sen. Här har han inte hoppat på väldigt länge och genomgick för drygt en månad sen en operation. När detta spelades in hade vi tre dagar tidigare tagit bort stygnen på hans lilla mage, så liite osäker var han. Men han kan fortfarande, min gamling ❤️
Nämen! Vad duktig kille som hoppar! Hur har du kunnat motivera honom till det? :D Han ser så fin och mysig ut!
Haha tack tack! Det är han verkligen :)
Han är väldigt självlärd måste jag säga! Vad det gäller nästan allt. Han är mer hund än katt! Det började när han var rätt liten, mest på skoj och sen tyckte han om det, så satte jag upp lite grejer då och då och så hoppade han… Andra gånger när han glömt bort vad det innebar har jag kastat en leksak eller en liten bit torrfoder, sen gick allt bra.
Vanligtvis så är han väldigt svår att motivera till någonting, så i detta fallet var det bra att han själv börja ;)
Så duktig, mina kan hoppa men inte över hinder på det sättet över stolar går bra😃
#5 Stolar är bättre än ingenting alls 😃
Idag har jag filmat lite av Gizmos och min dag. Väntar nu på att den lilla filmen ska bli uppladdad på youtube, och det tar sin lilla stund!
Ska jag posta videon här, eller skapa ny tråd? 🙂
Sådär! Nu är den klar och uppe på youtube 🙂
10 minuter av Gizmos och min dag idag ❤️
Glöm inte att ändra till HD för bäst kvalité osv. Jag var inte helt säker om jag skulle skapa en ny tråd eller posta den här, så jag lägger in den här i alla fall, så får ni flytta på den om den passar bättre någon annanstans!
Kavring: Vilken fin liten video på dina kissar! Lägg gärna upp fler!
Caaassiiie: Jättefina videos på Gizmo! Jag är också jätteimponerad över att han hoppar över hindren! Vill verkligen prova med mina katter också, haha. :)
Tack så jätte mycket Skörbjugg! :) Det tycker jag att du får prova, man kan ju liksom fixa ihop vad som helst av vardagliga grejer :)
Han ser lika bastant ut som min Cinzi, får man var ofin och fråga hur mycket han väger? Cinzi blir 9 år i decembener och väger 7,5 kg.
Haha såklart du får vara ofin! Han väger 7,6kg :)
Ojdå 1 hekto mer än min😃Det är så när man är fullvuxen😃
Haha och då har han gått ner i vikt 😉
Han har varit en stor kise på som mest 8-8,2 kg!
gud så söt kisse du har🙂
mins nu min fars katt som var lite min Trollet 😍
lyckas jag lägga upp en video nu? (försöker lära mig)
www.qtcat.se
Uppfödning av brittiskt korthår med inriktning på colourpoint
#16 Haha, oj vilket gulligt klipp!
Caaassiiie, din Gizmo verkar vara så oerhört söt i sitt sätt! Älskar hur han kommer fram till dig och borstarna när du öppnar skåpet, så himla söt! Qtcat - det ser så kul ut att Strumpan får vatten på kinden hela tiden! Verkar inte ha varit planen… Haha :)
Hittade den här på YouTube, vet inte vem som äger katten, men tyckte den var så himla söt! Haha 😂
Vad kul att Strumpan hamnar här med en video också🙂
Passade på att filma mina små tussar alldeles nyss! :)
Jättefina videos, allehop! Superroligt! :)
Jättefina videos, allehop! Superroligt! :)