Britter iFokus

Britter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1579 ggr
[Kavring]
2

Kattpresentation: Mina älsklingar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är ännu en bild på mina fina katter! Vickan, Bobby och Kenneth. Jag är så glad över att ha dem i mitt liv. Jag kan knappt tro det att jag och sambon har välsignats med den finaste lilla trion jag träffat. De kompletterar varandra så fint, och de går ihop så bra. Jag vågade knappt hoppas på att Vickan skulle komma in i Bobbys och Kenneths gemenskap så snabbt - nu älskar de henne lika mycket som vi gör. Allt detta på mindre än 3 månader. Bobby och Kenneth är speciella för oss. Vi adopterade dem från Uppsala Katthem, från ett s.k. jourhem. Jourhemmen är ett sätt som många katthem använder sig av för att kunna ta in så många hemlösa katter som möjligt, de placerar helt enkelt ut katter i hushåll som anmält intresse och så får jourhemmen stå för mat och skötsel och katthemmet står för försäkringar och veterinärvård. Det är helt otroligt vad människor kan engagera sig! Det är tack vare sådana människor som vi nu har underbara Kenneth och Bobby. Vi är så glada att vi kan få bo med, utvecklas med och älska dem. Jag har aldrig ångrat att jag har köpt dessa katter - de är värda sin vikt i guld tusen gånger om! Jag kan bara rekommendera er som har plats över att adoptera katter från katthem! De är helt annorlunda än andra katter, ibland till det bättre och ibland till det sämre. Mest fördelar tycker jag! De vet hur det är att ha haft ett tufft liv. Nog om mig och katterna! Kram

[Emma--]
1

Vilka fina katter 🙂

[Skörbjugg]
1

Superfina!

Caaassiiie
0

Helt undebart fina misar! 🙂

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots