Britter iFokus

Britter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 786 ggr
litettrassel
3

Träffa blivande katt

Idag ska jag åka ned till uppfödarna till min katt för andra gången och det känns jättekul :) sen är det bara tre veckor kvar innan vi får hämta hem honom. Den som väntar på nått gott…

SE*Helanders
1

Vad kul! Grattis till den blivande katten. ;) Kommer ihåg hur olidliga de där sista veckorna mellan sista besöket och själva köpdagen var. Vår senaste tjej lyckades jag boka dagen innan hon föddes(!) men vi kunde inte hälsa på henne förrän det var dags att hämta hem henne. På något sätt var det nästan lättare, trots att vi då fick gå och vänta i nästan 13 veckor. Lustigt det där, men när man väl har träffat dem är de ju ens egna på något vis…

SE*Helanders - Uppfödning av Brittiskt korthår och Selkirk Rex

[Mustangcab]
3

Låt bli att stoppa ned den i fickan även om du har lust till det när du åker hem igen😃

[Kavring]
0

Åh vad kul! :D och håller med #1 om att man riktigt känner att det är sin egen katt när man hälsar på. :) Härligt att hinner ses en gång till innan du hämtar ullbollen. :)

litettrassel
0

Ja, jag har redan varit nere en sväng och tingat honom och nu så fick min pojkvän hänga med och träffa dem. Nu är det "bara" tre veckor kvar innan vi får hämta hem honom

[postmortum91]
1

Grattis till din blivande katt, undrar bara vad den är för något djur nu? En apa kanske? :P

litettrassel
0

Hihi^^ bara inte helt min ;) semimin kanske man kan säga…