Annons:
Etikettallmänt-kattprat
Läst 1209 ggr
[Kavring]
2014-06-27 22:29

Dagens spådom i kattlådan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag slog det mig, kan man tolka spådomar i kattlådan såsom vissa spår i kaffesump eller teblad? jag tänkte ge detta ett försök ;) ****I den här tråden vill jag att vi fyller med olika slutsatser/spådomar av hur vi tolkar kattlådan och dess innehåll… **** OBS, DENNA TRÅD ÄR SKAPAD MED GLIMTEN I ÖGAT OCH BÖR DÄRFÖR EJ TAS PÅ ALLTFÖR SERIÖST ALLVAR.

Annons:
[Kavring]
2014-06-27 22:34
#1

Dagens spådom: Kissklumpar i varje hörn i varje låda. Storleken normal. Jag tolkar detta som att våra fyra katter kommer bra överens och att de vet sina gränser. De kan ge och ta. Med andra ord, min slutsats är att just nu mår familjen väldigt bra och kommer göra så inom den närmsta tiden… ;)

[Skörbjugg]
2014-06-28 00:28
#2

Hahaha! Du är sjuk i huvudet, Kavring! …och jag gillar't! Dagens spådom: Stora kissklumpar, samlat till en större kaka i botten, svår att gräva upp och togs i omgångar. Slutsats: Under husses och mattes semester vill de att familjen stannar tillsammans och att vi människor ej åker iväg från dem (katterna, alltså).

Aleya
2014-06-28 08:48
#3

Spännande. ;-)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Skörbjugg]
2014-06-29 13:09
#4

Dagens spådom: Många korvar, spritt jämnt över lådorna. Allt mycket ordentligt nedgrävt. Fina kissklumpar. Min slutsats: Katterna har det väldigt bra just nu och känner inte behovet att informera oss människor om något. :)

[Kavring]
2014-06-29 14:18
#5

#4 hahaha! Dagens spådom: Kissklump med nedtryckta bajskorvar i. Hmm. Det känns mite kaka på kaka… Slutsats: Vi kommer behöva köpa mer godis till katterna eftersom de förväntar sig dubbelt av allt… ?

[Skörbjugg]
2014-07-16 11:05
#6

Dagens spådom: Spridda korvar och skurar, en korv låg relativt ytligt. (Lite otrevligt med lukt) lite atrö spritt kring lådan Slutsats: tror vår ragdoll ville berätta att det var riktigt skitdåligt att han skulle till veterinären idag.

Annons:
[Kavring]
2014-07-18 07:02
#7

Kiss på kanten av lådan (inuti), kanske betyder det att vi bör ägna en dag åt storstädning?

[Kavring]
2014-07-18 07:02
#8

Kiss på kanten av lådan (inuti), kanske betyder det att vi bör ägna en dag åt storstädning?

[Skörbjugg]
2014-07-18 12:36
#9

Det tycker jag också att det verkar som :)

Upp till toppen
Annons: