Annons:
Etikettomplaceringar
Läst 1290 ggr
Zekina
2/26/14, 8:17 PM

SÖKES: katt på foder / foderkatt

Hallå Hallå!

Tänkte jag kunde skriva här och kolla om det finns någon som söker en fodervärd till nån liten filur :)

Jag bor i Hallands län, i Falkenbergs kommun tillsammans med min kille (som äntligen gått med på att skaffa katt!)
Jag är uppvuxen med katt och har under min uppväxt haft minst en katt hemma.
Min kille har var skeptiskt till att skaffa en katt till hushållet, men han har gått med på det om jag finner en svart korthårig katt.
Jag har haft en brittkorsning innan, så att få ha en britt är något jag skulle vilja ha just för det är en så härlig kattras!

Jag är intresserad av en katt som både kan vara ung eller äldre, hona eller hane. Det ända krav som finns då är att den är svart och korthårig..
Jag kan lova att katten kommer få det bra här och viss utevistelse på en stor balkong under uppsikt.
Om jag verkar intressant för någon kan vi diskutera om hur kostnaderna runt katten ska delas upp (försäkring, vet.kostnader osv) 
Och sedan vad jag ska betala för katten efter all avel är klar.

Ni kan nå mig på min mail: Jasmineoketorp@gmail.com eller på min telefon 0725206688

Med Vänliga Hälsningar
Jasmine Oketorp

(hoppas att jag la det i rätt grupp)

Annons:
[Kavring]
2/26/14, 8:47 PM
#1

Jag känner till att S*Christelle's söker nån typ av fodervärd till en svart liten tjej, www.christelles.se - men tror att hon bor lite långt ifrån för fodervärdsbiten… Vet att det finns en grupp på Facebook som heter "Fodervärd för raskatt sökes finnes" eller nåt liknande :) kanske kan du skriva annons där med?

Upp till toppen
Annons: