Annons:
Etikettsponsra-för-britter-ifokus
Läst 984 ggr
[Kavring]
10/3/13, 10:19 AM

UTSTÄLLNING: Britter iFokus sponsrar i liten skala

Britter iFokus kommer att sponsra BIS-vinstpåsarna i liten skala på UK:s miniutställning i Jälla 5-6 okt. Kavring (jag) har virkat ihop små kattleksaker som kommer finnas i några BIS-påsar. Varför just UK:s utställning? Jag (Kavring) ska ställa ut min katt just då, så av praktiska skäl blir det så! VILL DU HJÄLPA BRITTER SPONSRA UTSTÄLLNINGAR? Jag kan tänka mig sponsra i liten skala till andra utställningar också, hör av er ifall intresse finns för detta. Då kan jag skicka några sponsringar till er och så får ni ta med dem till utställningsmorgonen för att lämna dessa. :) Anmäl gåvan/sponsringen i Britter iFokus namn, så att vi står med som sponsorer. Om du vill får du gärna sponsra i Britters namn till utställningar, skriv då ett inlägg i kategorin "Sponsra för Britter iFokus", så att alla vet om detta! :D

Annons:
[Mustangcab]
10/3/13, 3:28 PM
#1

Åh vad snällt av dig och att ge britter i fokus ett anikte utåt också. Jag ska fundera på om det är något jag kan bidra med.

[Skörbjugg]
10/4/13, 6:52 AM
#2

Jag hjälper gärna till med något, ska fundera på vad bara. Du är så duktig på att komma på grejer! För övrigt: #1 så roligt att det finns fler intresserade! :) jättefint

[Kavring]
10/4/13, 8:43 AM
#3

#1 Ja jag ska försöka locka med några andra till sajten är tanken ;) Vad gulligt av dig att vilja hjälpa till

Upp till toppen
Annons: