Annons:
Etikettkattungar
Läst 1936 ggr
Mr Raja
2015-08-31 22:33

Kattungarna är snart 2 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oå onsdag blir min A-kull 2 veckor! 😀 Onsdagen den 19 augusti (2015) födde min goa Molly (S*Lintassen's Vallmo) 4 st små brittungar. Alla är honor. Pappa är Neville (S*Tebasiles Raja) . Det är min första kull som registrerad uppfödare så det är mycket att tänka på kring kullen. Och det känns jobbigt att behöva sälja dem som jag inte ska behålla, jag skulle vilja ha kvar allihopa! Dr är så himla söta och gossiga. Man ser redan nu vilka personligheter de verkar ha. Men planen för dagen är att utvärdera den solida chokladpaddan Artisan och den svarta vitfläcken Armani för att se om någon av dem ska stanna i katteriet. Det ska bli spännande men väldigt svårt, tror jag. Här är min hemsida 😄 http://raschkattens.se

Det bästa med att ha katt är att den håller borta dementorerna!

Annons:
Tarotstollan
2015-09-01 00:01
#1

Så ur gulliga, skulle gärna ta alla 4 om jag kunnat!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mr Raja
2015-10-03 23:26
#2

SE*RaschKatten's A-kull 6 veckor

Det bästa med att ha katt är att den håller borta dementorerna!

Mr Raja
2015-10-03 23:45
#3

Nu är alla ungar 6 veckor fyllda. Almathea (chokladbollen) är tingad och ska flytta till Stockholm i november då de är kring 13 veckor (beror lite på vaccinationsdatum). Artisan du Chocolat utvärderar jag fortfarande och Adidas Performance och Armani Runway borde jag väl börja annonsera mera om. 

Jag vet ej om någon ser det, eller bryr sig ;-) men jag har bestämt mig för ett slags namnsystem på mina kullar, om det visar sig bli fler i framtiden. :-)
Det blev bokstavsordning först och främst.  SE*RaschKatten's Almathea som "bara" är choklad, har fått ett ord/namn, vitfläckarna har två och chokladpaddan har tre ord/namn, Om det hade blivit en padda med vitt hade den haft fler än tre ord som namn.

Det bästa med att ha katt är att den håller borta dementorerna!

Meduseld's
2015-10-14 22:40
#4

Grattis till en ullig, gullig kull!

Vixxen
2015-10-19 01:47
#5

Ursöta!

[Ellenwennberg]
2016-02-15 15:02
#6

Supersöta, har en ragdoll men britter kommer näst på tur😍

Annons:
Upp till toppen
Annons: